دانلود ارزان فایل

پاورپوینت اماده ، پرسشنامه ، پروژه و تحقیقات دانشجویی

دانلود ارزان فایل

پاورپوینت اماده ، پرسشنامه ، پروژه و تحقیقات دانشجویی

دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات

مبانی نظری فناوری اطلاعات

این فایل حاوی منابع نظری در مورد فناوری اطلاعات می باشد در 20 صفحه به توضیحاتی در مورد تعریف فناوری اطلاعات ، اجزای آن ، مزایا و پرداخته شده است و فایل به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

این فایل حاوی منابع نظری در مورد فناوری اطلاعات می باشد  در 20 صفحه به توضیحاتی در مورد تعریف فناوری اطلاعات ، اجزای آن ، مزایا و  پرداخته شده است و فایل به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد


 

 


رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب

پاورقی دقیق

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


شامل :


مقدمه

تعریف فناوری اطلاعات

اجزای فناوری اطلاعات

مدل های فناوری اطلاعات

مزایای فناوری اطلاعات

پذیرش فناوری اطلاعات

محدودیت های فناوری اطلاعات

و ....

منابع


2-1 مقدمه :

فن‌آوری اطلاعات می‌تواند منجر به تغییرات نسبتاً وسیعی در سطح بین‌المللی باشد. زیرا این فن‌آوری های اطلاعاتی و کامپیوترها می‌توانند تاثیر شدیدی بر عملکردهای اقتصادی و اجتماعی و مناسبات جهانی داشته باشند. هم در پیش‌بینی های خوشبینانه از نظر ابعاد مثبت تاثیرات فن‌آوری اطلاعات بر شیوه‌های زندگی و هم در بدبینی های موجود نسبت به تاثیرات مخرب آن عناصری از واقعیت نهفته است، به هر تقدیر، بر بازار کار و شیوه زندگی تاثیر خواهد نهاد. در حال حاضر فن‌آوری اطلاعات مهم ترین مساله‌ای نیست که یک کشور بخصوص با آن روبرو باشد بلکه تجلی آن بعنوان سریع‌التغیرترین عامل اقتصاد بسیاری از کشورها، مساله‌ساز است. این فن‌آوری به سرعت در حال بهسازی و ارتقاست و هزینه‌ها با سرعت قابل توجه کاهش می‌یابند


2-2 فناوری اطلاعات

بشر تا کنون دو موج عظیم تحول را پشت سر گذاشته است این دو موج هر یک، انقلابی بزرگ در فرهنگها،روابط و نحوه زندگی بشر به وجود آورده اند،به طوری که موجب محو شدن گستره فرهنگ ها و تمدنهای پیشین شده و شیوه های جدیدی از زندگی که برای پیشینیان غیر قابل تصور بوده را جایگزین آن ساخته اند. موج اول،انقلاب کشاورزی بود و هزاران سال طول کشید تا رسالت خود را به پایان رساند. موج دوم،انقلاب صنعتی بود که موجب پیدایش جامعه صنعتی گردید. این موج سیصد سال دوام آورد. موج دوم به انرژی های فناپذیر کاملا وابسته بود و همین امر موجب گردید تا کشورها وضعیت جدیدی را جستجو کنند که در آن انرژی و مواد اولیه مورد نیاز فنا پذیر نباشند. تلاش ها و کوشش ها در این راستا موجب تسریع وقوع انقلاب جدیدی که بعدها به نام موج سوم معروف شد،گردید. در موج سوم،شیوه نوینی از زندگی و کسب و کار مبتنی بر منابع انرژی متنوع و احیا پذیر و روش های نوین تولیدی ، جایگزین روش های رایج در موج دوم شد. در واقع موج سوم زاییده بررسی و پرداختن به مسائلی است که با متدولوژی های دوره های پیشین قابل حل نیستند. ویژگی مسائل این دوره در بزرگی حجم داده ها و اطلاعاتی است که باید تولید،پردازش و تجزیه و تحلیل شوند. این ویژگی ما را به سوی توسعه فن آوری جدید به نام "فناوری اطلاعات"رهمنون ساخته است که کار با اطلاعات و داده های فراوان را برای ما میسر می سازد. متأسفانه بسیاری از سازمان ها به غلط می پندارند که با آمدن کامپیوتر به محل کار آنها فناوری اطلاعات به سازمان آمده است اما واقعیت این است که فناوری اطلاعات معانی وسیع تری دارد. فناوری اطلاعات شامل وسایل و ابزاری است که برای تبادل اطلاعات در سازمان از آن استفاده می‌شود. اما باید در نظر داشت که فناوری اطلاعات قبل از اینکه یک سیستم سخت افزاری و مجموعه‌ای از الگوها باشد، یک نظام فکری و فرهنگی است و می‌توان آنرا فرهنگ تولید اطلاعات نامید. بدون ایجاد فرهنگ اطلاعات، نظام فناوری نمی‌تواند دوام داشته باشد. بنابراین آنچه در فناوری اطلاعات مهم است، تفکر اطلاعات گراست. فناوری اطلاعات از اتصال و ترکیب مجموعه‌ای از فکرهای مفید تولید شده و شکل می‌گیرد و رایانه و ابررایانه‌ها و سیم و کابل و ابزارهایی از این قبیل نیست. در فناوری اطلاعات، فکر انسانهای خردمند است که تولید اطلاعات می‌کند(محمدنژاد، 1378). ویلز و روز(2004) معقتدند که فناوری اطلاعات تنها زمانی می‌تواند به عنوان یک اهرم، سازمان را به اثربخشی که برایش پیش‌بینی شده، برساند و برای سازمان ارزش افزوده به همراه داشته باشد که سازمان پنج دارایی کلیدی نیروی کار، مالی، فیزیکی، مالکیت معنوی و روابط را داشته باشد.




2-3 تعریف فناوری اطلاعات

 به طور معمول اصطلاح فناوری اطلاعات ناظر بر طیف وسیع و متنوعی از نرم افزار ها هم چون پست الکترونیک، واژه پردازها، برنامه های ویرایش ویدئویی، جستجو گرها ی تحت وب و همچنین فناوری هایی که این قبیل نرم افزار ها را پشتیبانی می کنند (نظیر شبکه های فیبر نوری) می باشد.البته از سوی دیگر فناوری اطلاعات نوعی روش جدید اندیشیدن نسبت به مسائل در قالب استفاده از روش های خودکار به جای روش های دستی تعریف شده است. برای بیش تر افراد فناوری اطلاعات شامل استفاده از یک مجموعه نرم افزارها، نظیر پایگاه داده ای یا شبکه جهانی اینترنت می شود. در آمریکای شمالی اصطلاح فن آوری اطلاعات، اغلب برای یک سری نرم افزارهای ویژه و یا فناوری بنیادین آن ها مورد استفاده قرار می گیرد ( کلینگ ، 2001). فن‌آوری اطلاعات واژه‌ای است که در بر گیرنده دو موضوع محاسبات و ارتباطات می‌باشد. تعابیر مختلفی از این واژه ارائه شده است، در یکی از تعابیر، به پردازش اطلاعات اداری محدود شده است و در تعبیر دیگر به کاربرد رایانه در امور تولیدی مانند استفاده از آدم واره‌ها و کنترل‌های از راه دور اشاره دارد. (مومنی، 1372) . «اصطلاح فن‌آوری اطلاعات برای توصیف فن‌آوریهایی بکار می‌رود که ما را در ضبط ذخیره‌سازی، پردازش، بازیابی، انتقال از طریق فاکس، میکروگرافها ارتباطات از راه دور، همچنین فن‌آوریهای قدیمی‌تر بایگانی اسناد، ماشین‌های محاسباتی مکانیکی، چاپ و حکاکی را در بر می‌گیرد. (بهان، هولمز، 1377).



 Weil and Ross

 Word processors

 Video-editing programs

 keling

 - Computing

 - Communication

 Bahan & Holmz


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی

مبانی نظری اثربخشی سازمانی

این فایل شامل مبانی نظری در مورد اثربخشی سازمانی است در این نسخه تعاریف اثربخشی سازمان ، عوامل موثر بر آن ، مدل ها و آورده شده است فایل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل مبانی نظری در مورد اثربخشی سازمانی است  در این نسخه تعاریف اثربخشی سازمان ، عوامل موثر بر آن ، مدل ها و ... آورده شده است  فایل در 17 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد .

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب

پاورقی دقیق

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی

 


چندی از مطالب موجود:

 

اثربخشی

تعریف اثربخشی سازمانی

سیر تکامل اثربخشی سازمانی

معیارهای اثربخشی سازمانی

مدل های اثربخشی سازمانی

عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی

و ...

منابع

 

2-1 اثربخشی

 

علاقه به اثربخشی یک پدیده جدید نیست . از دیرباز بحث در مورد اثربخشی ، بهره وری و کارایی سازمان ها مورد توجه نظریه پردازان سازمانی ، فلاسفه مدیریت ، تحلیل گران مالی و مدیران اجرایی بوده است . ( روشندل اربطانی، 1382). دانشمندان و نظریه پردازانی که بر روی سازمان تحقیق و بررسی کرده اند ، آگاهانه یا ناآگاهانه کار خود را با موضوع اثربخشی آغاز کرده اند . آنان همواره درصدد یافتن راه هایی برای تعدیل سازمان خود هستند تا بتوانند بدان وسیله اثربخشی خود را افزایش دهند . ( سرمد ، 1377 ). اثربخشی یکی از ساختارهای سازمانی شایع و در عین حال کم ترسیم شده است که به همه شرکت کنندگان در زندگی سازمانی ارتباط دارد . ( کریمی ، 1373 ) .

 

2-2  اثربخشی سازمانی

 

تلاش برای اثربخشی وجه اشتراک اصلی همه سازمان هاست . به گونه ای که اکثر تحقیقات انجام شده در حوزه سازمان و مدیریت ، آگاهانه یا ناآگاهانه و مستقیم یا غیرمستقیم به آن پرداخته اند . در این میان تعاریف و الگوهایی از آن ارائه شده است که هر کدام مقتضیات و محدودیت های خاص خود را دارد . ( دفت ، ترجمه پارسائیان و اعرابی ، 1383 ). علاقه بند بیان می­دارد اگر برای سازمان مدل عقلانی قائل شویم ، می­توانیم  اثر­بخشی سازمانی را توانایی سازمان برای دستیابی به هدف های آن تعریف کنیم واگر سازمان را سیستمی اجتماعی تلقی کنیم، اثر بخشی را برحسب قابلیت سازگاری سازمان با شرایط محیطی تعریف می کنیم.  او می­افزاید : در کتاب های سازمان و مدیریت غالباً گفته می شود اثر بخشی هنگامی تحقق می یابد که سازمان به نتایج مطلوب خود نایل آید ( علاقه بند ، 1387 )


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی در حجم 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی در حجم 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد




عنوان: دانلود پاورپوینت ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

دسته: مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی ( ویژه ارائه کلاسی درس مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت- تئوریهای مدیریت پیشرفته )



این فایل در زمینه " ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی"بوده و در 25 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی - اصول مدیریت  و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.


بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:


ساختار سازمانی

انواع سازمان

سیستمهای مکانیکی

ویژگیهای سیستمهای مکانیکی

سیستم های ارگانیکی

ویژگیهای سیستمهای ارگانیکی

ویژگی های اساسی ساختار ارگانیک

مدیر ساختار ارگانیک

مقایسه مدیر در ساختار مکانیکی و ارگانیکی

تحت چه شرایطی به کارگیری ساختار ارگانیک بر ساختار مکانیکی ارجحیت دارد؟

شکل های مکانیکی و ارگانیکی

جدول ویژگی های سیستم های مکانیکی و ارگانیکی

فرهنگ  در ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و توضیح داده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و  توضیح داده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی ندارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعریف برنامه ریزی

ویژگی های برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی استراتژیک

مزایای برنامه ریزی استراتژیک

ویژگی های برنامه ریزی استراتژیک

تعریف برنامه ریزی منابع انسانی

برنامه ریزی استراتژیک

انواع برنامه ریزی استراتژیک

و...

منابع


2-1 تعریف برنامه ریزی

برنامه ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و بهم پیوسته برای تولید یک خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات. برنامه ریزی فکر کردن راجع به آینده یا کنترل آن نیست بلکه فرایندی است که می‌تواند در انجام این امور مورد استفاده قرار گیرد. برنامه ریزی، تصمیم‌گیری در شکل معمول آن نیست بلکه از طریق فرایند برنامه ریزی، مجموعه‌ای از تصمیمات هماهنگ اتخاذ می‌شود. برنامه ریزی می‌تواند برای زمان حال یا آینده انجام شود(جوزانی، 1388، 34).

بر طبق این تعریف، تصمیم‌گیری‌های مقطعی و ناپیوسته و اتخاذ سیاستها برای پیشبرد سازمان در زمان حال یا آینده برنامه ریزی نیستند. برنامه ریزی متکی بر انتخاب و مرتبط ساختن حقایق است. حقایق مفاهیم واقعی، قابل آزمون و اندازه‌گیری هستند. دیدگاهها، عقاید، احساسات و ارزشها به عنوان حقایقی تلقی می‌شوند که فرایند برنامه ریزی بر اساس آنها سازمان داده می‌شود. همانطور که اشاره شد برنامه ریزی صرفاً یک فرایند تصمیم‌گیری نیست بلکه فرایندی شامل روشن ساختن و تعریف حقایق و تشخیص تفاوت بین آنهاست یا به عبارتی گونه‌ای فرایند ارزیابی است که در پایان آن، در انتخاب حقایق ارزیابی شده تصمیم‌گیری می‌شود. برنامه بیانی روشن، مستند و مشروح از مقاصد و تصمیمات است. برنامه خروجی فرایند برنامه ریزی است اما برنامه ریزی یک فرایند پیوسته است که بیش از اتخاذ هر تصمیمی آغاز شده و پس از اجرای آن تصمیم ادامه می‌یابد. برنامه‌ها تهیه شده و اجرا می‌گردند.

 

 

2-2 ویژگی‌های برنامه ریزی

برنامه ریزی یک فرایند ذهنی آگاهانه با خصوصیات زیر است:

1) تشخیص یک نیاز یا انعکاس یک انگیزه

2) جمع‌آوری اطلاعات

3) مرتبط ساختن اطلاعات و عقاید

4) تعریف اهداف

5) تأمین مقدمات

6) پیش‌بینی شرایط آینده

7) ساخت زنجیره‌های متفاوتی از اقدامات مبتنی بر تصمیمات متوالی

8) رتبه‌بندی و انتخاب گزینه‌ها

9) تعریف سیاستها

10) تعریف معیارهای ابزار ارزیابی برنامه(طاهری، 1384، 122).

2-3 انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی از جنبه ماهیت به برنامه ریزی فیزیکی، برنامه ریزی سازمانی، برنامه ریزی فرایند، برنامه ریزی مالی، برنامه ریزی وظیفه‌ای و برنامه ریزی عمومی دسته‌بندی می‌شوند که در اینجا منظور از برنامه ریزی، برنامه ریزی از نوع عمومی است. برنامه ریزی عمومی معمولاً تمام دیگر انواع برنامه ریزی را در خود دارد. برنامه ریزی را از جنبه افق زمانی می‌توان در قالب برنامه ریزی کوتاه‌مدت (برنامه ریزی عملیاتی و تاکتیکی)، برنامه ریزی میان‌مدت و برنامه ریزی بلندمدت دسته‌بندی نمود(عاطفی، 1389، 80).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود مبانی نظری سود سهام

مبانی نظری سود سهام

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و  تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بازار مالی

تعیین دارایی مالی

طبقه بندی بازار مالی

تاریخچه بورس

تعریف بورس

سهام عادی

بازده سهام

ارزش اسمی

ارزش دفتری

و ...

منابع


2-1 مقدمه :

هدف اصلی در هر سرمایه گذاری رسیدن به منفعت است. سرمایه گذاران به دنبال هدفمند کردن سرمایه هایشان هستند، چرا که دو اعتقاد را در ذهنشان پرورش می دهند یکی دستیابی به سود حاصل از سرمایه گذاری است و دیگری افزایش ثروت در بلند مدت. زیرا آن ها به نوعی ارزش زمانی پول را می دانند و عامل تورم را نوعی کاهش ارزش در سرمایه تلقی می کنند. با تمام این اوصاف یک سرمایه گذار به دنبال شناسایی موقعیت هایی است که بتواند بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. در این میان می توان به عواملی که در ارتباط با شرکت های سهامی به عنوان یکی از گزینه های سرمایه گذاری اشاره نمود: متغیر های حسابداری از جمله نسبت های مالی، بازده، نسبت قیمت به درآمد، سود هر سهم، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، خطر پذیری و. . . . اشاره نمود.

2-2 بازار مالی:

بازار مالی بازاری رسمی و سازمان یافته ای است که در آن انتقال وجوه از افراد و واحد هایی که با مازاد منابع مالی مواجه هستند به افراد و واحد های متقاضی وجوه (منابع) صورت می گیرد. بدیهی است که در این بازار ها اکثریت وام دهندگان را خانوار ها و اکثریت متقاضیان وجوه را بنگاه های اقتصادی و دولت تشکیل می دهند(راعی و تلنگی، 1387). بازار مالی، امکانات لازم را برای انتقال پس انداز از اشخاص حقیقی و حقوقی به سایر اشخاصی که فرصت های سرمایه گذاری مولد در اختیار دارند و نیازمند منابع مالی هستند، فراهم می کند. انتقال وجوه مزبور تقریباً در کلیۀ موارد به ایجاد دارایی مالی منتج می شود، که در واقع ادعایی است نسبت به درآمد های آتی دارایی های شخصی (حقوقی) که اوراق بهادار را صادر و منتشر کرده است (شباهنگ، 1384).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود